14 Nisan 2016 Perşembe

İKİ KOMPENANTLI BİTÜM MODİFİYELİ SU YALITIM MALZEMESİ


Teras yalıtımlarında kullanabileceğiniz son derece yüksek dayanımlı iki komponentli bitüm modifiyeli malzemelerin özelliklerini hep beraber inceleyelim.
Hızlı sertleşen,yüksek yapışma mukavemetine sahip,mükemmel mekanik ve kimyasal dayanım sağlayan süper elastik özelliklere sahip su yalıtım malzemesidir.Her türlü çatı derelerinde,sulama kanallarında,köprü platformlarında ,teraslarda, metal çatı üzerine,balkonlarda seramik altına kullanılabilir. UV dayanımı olmadığı için üzerinin mutlaka bir şap ile korunması gerekir.

Uygulama yapılacak yüzey üzerinde oynak parçalar olmamalı varsa mekanik yolla temizlenmelidir.Tüm köşelerde elyaf katkılı tamir harçları ile köşe pahı yapılmalıdır. Poliüretan özelliğinden dolayı nemli yüzeylere ve zayıf şap üzerine kesinlikle uygulanmamalıdır.

Malzemenin Özellikleri:

Hızlı şekilde sertleşme ve kuruma
Tek katta kalın uygulama yapılabilme özelliği
Çatlakları örtebilme özelliği
Her türlü yapı yüzeyine mükemmel bir şekilde yapışabilme
Elastik
180 C'ye kadar dayanabilme
Çok yüksek gerilme ve yırtılma direncine sahip olmak
Yüksek mekanik ve kimyasal dayanıma sahip olmak
Makine ile püskürtülebilir

1 mm kalınlık için yaklaşık 1,10  LT/m2 sarfiyat miktarı

Teraslarda uygulama yapıldıktan iki gün sonra ısı yalıtım plakaları ve geotekstil keçe uygulaması yapılmalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder