5 Ocak 2017 Perşembe

NEGATİF SU YALITIM UYGULAMALARI



Negatif yönde yapacağınız uygulamalar ile daha az maliyetle su yalıtım problemlerini çözebilirsiniz.


Negatif yönde su yalıtımı problemlerinin çözüm yöntemleri için yapılması gerekenler nelerdir?

Balkon,teras,bahçe katları banyo ve teraslarda öncelikle gider etraflarının kontrolü yapılmalı bu noktalarda sıkıntılar tespit edilirse içeriden müdahale yöntemleri denenmelidir.Böylelikle gereksiz maliyetlerden ve iş yükünden kurtulmuş olursunuz.Basit çözümü olan bir izolasyon problemini daha fazla uğraşı ve maliyet ile çözmeye çalışmış olursunuz.Bunun için nasıl bir kontrol yapmalıyız? hep beraber bakalım.

Süzgeç etrafları içeriden genişletilmeli ve bu kısımlar 1 dakika gibi kısa bir sürede donan özel yalıtım çimentosu ile doldurulmalıdır.Uygulama esnasında sabırlı olmalı ve su akıntısı durdurulana kadar işlem yapılmalıdır.Malzemenin uygulanması  ile ilgili detayları daha önceki paylaşımlarım da anlatmaya çalıştım.Aşağıdaki link ile uygulama yöntemleri ve malzeme bilgisine ulaşabilirsiniz.

http://yapikimyasali.blogspot.com.tr/2016/11/hizla-anikuruyan-su-yalitim-cimentosu.html


Süzgeç kontrolünün dışında, binalarda yapım aşamasında veya daha sonraki oturmalardan oluşan çatlakların meydana getirdiği su akıntılarını ise poliüretan enjeksiyon yöntemi ile çözerek dışarıdan yapılacak uygulama yükünden kurtulmuş olursunuz.

Bunun için enjeksiyon yapan firmalardan yardım alabilirsiniz.Buradaki uygulama mantığı su gelen kılcal çatlakların, çakılan dübeller yardımı ile poliüretan malzemenin basınçlı makine ile püskürtülerek doldurulmasıdır.Su ile temas eden poliüretan şişerek çatlakları dolduracak ve akıntıları kesecektir.

Poliüretan enjeksiyon uygulamalarını bodrum kat perdeleri,otopark duvarları,teras kat tavan betonları,su deposu perde kaçakları ile tünellerde yapabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder