6 Ocak 2017 Cuma

HIZLI VE PRATİK SU YALITIM ÇÖZÜMLERİ



Su yalıtımı ile ilgili çözüm odaklı bilgilendirme paylaşımlarıma bir müddet daha devam edeceğe benziyorum.Kışın bastırması sebebiyle artan yağışların yol açtığı su yalıtım problemleri hepimizin canını sıkmakla kalmayıp ev içerisinde yaşam konforumuzuda etkilemektedir.Düşünün salonda oturup ayaklarınızı uzatarak  güzel bir film izlerken tavandan gelen su akıntısı sinirinizi nasıl bozcağını.

Bu kış günlerinde sizlere pratik çözümler sunmaya devam edeceğim.Seramik kaplanmış bir balkonunun alt kata su verdiğini düşünürsek,bunu en kolay nasıl çözebileceğinizi yöntemlerden bahsedeceğim.Seramik kaplı bir balkonda mevcut seramikleri kırmadan şeffaf poliüretan malzeme ile su yalıtımı sağlayabilirsiniz.Malzeme özelliğinden dolayı pahalı bir üründür ancak balkon seramiklerinin kırılıp,sonrasında yalıtım yapılarak kaplamanın oluşturulma maliyetine göre çok daha ucuz bir uygulamadır.


Seramik yüzeyi iyice temizlenip özel seramik astarı sürülerek zemin yalıtıma hazır hale getirilir.Tüm köşelerde duvar taban birleşimleri poliüretan mastik uygulanarak yuvarlatılır ve üzerine 2 kat şeffaf poliüretan malzeme sürülerek yalıtım tamamlanır.


Daha önce bu konu ile ilgili paylaştığım içeriğe ait link'i sizlerle paylaşarak yazımı tamamlamak istiyorum.



Bu konu ile ilgili sormak istedikleriniz telefon aracılığı veya yorum yaparak sorabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder